2020. november 19., csütörtök

Hogy ki is vagyok én és miért kezdtem ezt a blogot

Szabadúszó képzőművész és képregény rajzoló. Úgy is mondhattam volna, hogy állás nélküli képzőművész és képregény rajzoló, de ezzel azt a benyomást kelteném, tévesen, hogy ez nekem nem felel meg. De. Megfelel. Sőt.

A megbízásos munka, az más. Az jöhet bármikor. Könyvillusztráció. Nyam-nyam. A szezonális gyümölcsszüret külföldön mentálhigiénés szempontból még kötelező is. És Márta (aki én vagyok) ebből fedezi, hogy szabadúszó, és hogy napi hat, nyolc, néha tíz órát tölt imádott képregénye rajzolásával. (Imádott képregényemről még sokat fogtok hallani.)

„És van valami felület, ahol megtekinthetők a munkáid?” Kérdezik gyakran, mire azt mondom, hogy már régóta tervezem, és folyamatban van, aztán elsunnyogok. Na most, fontos rólam tudni, hogy elég sok mindenhez értek, de a self-management és az informatika (még felhasználói szinten is) kívül esik ezen a tartományon (leszámítva talán a Photoshop kezelését).

Nos, ennek a hiánypótlásnak vagytok most tanúi, kedves olvasók! Örömmel jelenthetem, hogy felhagytam az ürügyek keresésével (noha volt belőlük egy egészen takaros gyűjteményem) és hozzáláttam a netes felületek meghódításához. Most megkérdezhetitek, hogy ugyan, és ez nektek miért lesz érdekes?

Mert a blogon megtalálhatjátok a grafikai munkáimat (végre).

Mert a bejegyzésekben szakmai problematikákról és munkafolyamatokról fogok írni, ami reményeim szerint nem csak a hozzám hasonló, alkotó embereknek lesz izgalmas.

Mert itt tudjátok majd nyomon követni szeretett képregényünk „Az Ezerfejű Történetei” fejlődését (lesznek ízelítők, információk, vázlatok, és persze rengeteg műhelytitok).

És végül, de nem utolsó sorban: mert a blogon egészen addig kapcsolatot tudok tartani veletek, amíg magamra nem szedek annyi tudást, hogy képes legyek elkészíteni a saját weboldalamat. És persze azért is, mert a blog nem Facebook, ami szegény jelen pillanatban annyira túlterhelt, hogy komoly stressz-faktort jelent rajta bármit is elintézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése